To Netflix ανοίγει τεράστια πάρκα ψυχαγωγίας σε δύο πόλεις – Τι θα περιλαμβάνουν
Share
Τεράστιους χώρους ψυχαγωγίας σε δύο πόλεις ανοίγει το Netflix οι οποίοι, όπως υποστηρίζει, θα επιτρέψουν στους επισκέπτες να βυθιστούν στους κόσμους των αγαπημένων τους σειρών.
Τα «βιωματικά» πάρκα, που ονομάζονται Netflix Houses, θα περιλαμβάνουν πλούσιες εκδηλώσεις, θεματικά καταστήματα δώρων και εστιατόρια. Δίνοντας νέα πνοή σε κλειστούς χώρους λιανικής πώλησης, τα Netflix Houses θα εγκατασταθούν πρώην πολυκαταστήματα στο Dallas Galleria και στο εμπορικό κέντρο King of Prussia στη Φιλαδέλφεια των ΗΠΑ. Και α δύο θα εκτείνονται σε περισσότερα από 100.000 τετραγωνικά πόδια και πρόκειται να ανοίξουν το 2025, σύμφωνα με τον γίγαντα του streaming.
Πρόκειται για την τηλεοπτική προσαρμογή του Netflix σε ένα θεματικό πάρκο. Για τους οπαδούς του δράματος «Squid Game» και του σχετικού ριάλιτι, για παράδειγμα, το Netflix υπόσχεται να αναδημιουργήσει την πρόκληση της γυάλινης γέφυρας του προγράμματος. Οι διαγωνιζόμενοι θα περπατούν ή θα πηδούν πάνω από διαφανείς πίνακες που θρυμματίζονται -και θα τους ρίχνουν- αν σταθούν στον λάθος πίνακα.
Πρόκειται για μια ριψοκίνδυνη κίνηση επισημαίνει το CNNbusiness, «ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας θα είναι να ανανεώνεται διαρκώς το περιεχόμενο και οι υπηρεσίες που θα προσφέρει, έτσι ώστε οι πελάτες να επιστρέφουν προκειμένου να δουν τι νέο υπάρχει», δήλωσε ο Neil Saunders, διευθύνων σύμβουλος και αναλυτής λιανικής στην GlobalData.
Το Netflix έχει ήδη σημειώσει σημαντική επιτυχία με πλούσιες περιοδεύουσες παραγωγές και εκδηλώσεις που συνδέονται με ορισμένα από τα πιο προβεβλημένα προγράμματά του. Η Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας φιλοξενεί επί του παρόντος μια περιοδεία του «Bridgerton», το Τορόντο έχει ένα δείπνο με το «Knives Out» και το Σάο Πάολο της Βραζιλίας προσφέρει μια καθηλωτική εμπειρία του «Stranger Things».
Οι κίνδυνοι
Όλα αυτά όμως δεν αποτελούν μια νέα ιδέα. «Η Disney αξιοποιεί το περιεχόμενό της εδώ και χρόνια και έχει μια πολύ επιτυχημένη επιχείρηση λιανικής πώλησης μέσω αδειοδότησης, δικών της καταστημάτων και concept shop-in-shop», δήλωσε ο Saunders.
Για το Netflix, είναι απλώς η τελευταία κίνηση σε μια σειρά προσπαθειών για να διευρύνει το προφίλ και τα έσοδά του πέρα από το τυπικό streaming – αν και το μεγαλύτερο μέρος των κερδών του προέρχεται από τη βασική του δραστηριότητα. Αυτές οι νέες πρωτοβουλίες έρχονται σε μια εποχή που τα κέρδη στον κλάδο του streaming συμπιέζονται.
Η εταιρεία έχει περιορίσει τη δημιουργία πρωτότυπων προγραμμάτων, αλλά έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε βιντεοπαιχνίδια, διαθέτοντας παιχνίδια για κινητά από τη σειρά «Grand Theft Auto». Σε μια επέκταση του εμπορικού σήματος, συνεργάστηκε επίσης με την Williams Sonoma για μια σειρά από σερβίτσια, χαρτικά, τρόφιμα και λευκά είδη με θέμα το «Bridgerton».
Η influencer του TikTok, κριτικός προϊόντων και θαυμάστρια του «Bridgerton» Carrie Berk, η οποία έχει παρακολουθήσει δύο φορές το «The Queen’s Ball», δήλωσε ότι πιστεύει ότι το νέο εγχείρημα του Netflix θα έχει επιτυχία.
Σήμερα, «το Netflix House αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά των ξεχωριστών υπηρεσιών μας», δήλωσε η Marian Lee, Chief Marketing Officer του Netflix. «Οι χώροι θα ζωντανέψουν τις αγαπημένες μας ιστορίες με νέους, συνεχώς μεταβαλλόμενους και απροσδόκητους τρόπους».