TikTok: Ετοιμάζει διαφημίσεις με AI εκδόσεις πραγματικών ανθρώπων!
Share
Το TikTok μπορεί σύντομα να λανσάρει διαφημίσεις με δημοφιλείς δημιουργούς και ηθοποιούς που δημιουργούνται μέσω τεχνητής νοημοσύνης.
Το συγκεκριμένο AI εργαλείο ονομάζεται “TikTok Symphony” και σύμφωνα με την εταιρία, στόχος είναι να προσθέτει μια πιο “ανθρώπινη” πινελιά στις διαφημίσεις μέσω των “Symphony Digital Avatars”. Το εν λόγω εργαλείο θα επιτρέπει στις εταιρίες να χρησιμοποιούν ψηφιακά avatars πραγματικών ανθρώπων που δημιουργούνται μέσω τεχνητής νοημοσύνης για διαφημίσεις στην πλατφόρμα του TikTok. Πιο συγκεκριμένα, αυτό θα δώσει τη δυνατότητα στους διαφημιστές να επιλέγουν 2 τύπους avatar. Θα μπορούν να επιλέξουν avatars από μια stock λίστα που έχουν εκπαιδευτεί ώστε να μοιάζουν στο στυλ πραγματικών ηθοποιών (με άδεια για εμπορική χρήση).
Εναλλακτικά, οι εταιρίες θα μπορούν να επιλέξουν ένα προσαρμόσιμο avatar που θα μπορούσε να σχεδιαστεί ώστε να μοιάζει με έναν συγκεκριμένο δημοφιλή δημιουργό του TikTok ή έναν εκπρόσωπο της εταιρίας. Επιπλέον, τα προσαρμόσιμα avatar θα έχουν τη δυνατότητα να συνομιλούν σε πολλές γλώσσες. Οι διαφημιστές θα μπορούν έτσι να μεταγλωττίζουν το περιεχόμενό τους σε περισσότερες από 10 γλώσσες συμπεριλαμβανομένων των γαλλικών, ισπανικών, πορτογαλικών, γερμανικών και κορεατικών. Το TikTok λέει ότι το εργαλείο που ετοιμάζει θα ανιχνεύει αυτόματα τη γλώσσα που ακούγεται στα βίντεο και θα είναι σε θέση να μεταφράζει και να παράγει ένα μεταγλωττισμένο βίντεο σε οποιαδήποτε γλώσσα από τις διαθέσιμες επιλογές.
Επιπρόσθετα, οι εταιρίες θα μπορούν να τροποποιούν τα συγκεκριμένα ψηφιακά avatar για να πληρούν τις ακριβείς προδιαγραφές τους, τοποθετώντας τα σε διαφορετικούς χώρους όπως μπάνιο, κουζίνα ή κήπο (ανάλογα το στυλ και το περιεχόμενο της διαφήμισης). Αυτή τη στιγμή το συγκεκριμένο εργαλείο δοκιμάζεται εξονυχιστικά μαζί με τη συμβολή δημιουργών περιεχομένου. Η εταιρεία αναφέρει πάντως ότι θα τονίζει ότι οι συγκεκριμένες διαφημίσεις που δημιουργούνται από το εργαλείο “Symphony Digital Avatars” έχουν δημιουργηθεί μέσω τεχνητής νοημοσύνης (λογικά θα φέρουν κάποια ετικέτα τύπου “made with AI”).
Ο στόχος των νέων αυτών δυνατοτήτων (σύμφωνα με την εταιρία του TikTok) είναι να καταρριφθούν οι γλωσσικοί φραγμοί στο μάρκετινγκ και να επιτρέψουν στις εταιρίες να προσθέσουν μια “ανθρώπινη πινελιά” στο περιεχόμενό τους. Το κατά πόσο το κοινό και οι απλοί χρήστες θα το “δουν” με αυτόν τον τρόπο μένει να φανεί.