7 Tips αύξησης πωλήσεων μέσω Instagram

7 Tips αύξησης πωλήσεων μέσω Instagram

 

 Όλες σχεδόν οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τα social media στο σύνολο τους για να αυξήσουν το πελατολόγιο ή/και τις πωλήσεις τους, είτε με οργανικά posts είτε επί πληρωμή (social media ads).

Αν και το Instagram είναι μια από τις πιο ευρέως χρησιμοποιούμενες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης -και άρα ένα εξαιρετικό κανάλι digital marketing – δεν παύει να είναι ένα “πηγάδι” πληροφοριών.

Ό,τι και να ρίξεις μέσα, δεν γεμίζει ποτέ. Το θέμα είναι να εκμεταλλευτείς τη δύναμή του υπέρ σου. Να το κάνεις να δουλεύει για σένα και όχι εσύ για αυτό.

Πώς γίνεται όμως να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό και να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των χρηστών -εν δυνάμει πελατών σου- αυξάνοντας τις online πωλήσεις σου μέσω instagram;

Ακολούθησε τις παρακάτω 7 συμβουλές!

1. Βελτιστοποίηση Instagram Profile

Ας αρχίσουμε από τα βασικά. Ένα πλήρες και καλοστημένο instagram profile εμπνέει εμπιστοσύνη και φανερώνει επαγγελματισμό. Σιγουρέψου ότι έχεις ορίσει τα εξής:

  1. Username (το όνομα της επιχείρησης σου αν είναι διαθέσιμο π.χ. @businessname.gr).
  2. Profile Photo (συνήθως πρόκειται για το logo).
  3. Όνομα (2-3 λέξεις που να περιγράφουν την επιχείρηση σου π.χ. Βιολογικά Προϊόντα).
  4. Κατηγορία επιχείρησης
  5. Instagram Bio (σύντομη περιγραφή της επιχείρησής σου με χρήση ενός hashtag που την αντιπροσωπεύει καλύτερα – έως 150 χαρακτήρες).
  6. Διεύθυνση επιχείρησης (ειδικά αν η επιχείρησή σου έχει τοπικό χαρακτήρα).
  7. Link προς website (αν δεν έχεις κατοχύρωσε domain, διάλεξε hosting και ξεκίνα σήμερα).
  8. Τηλέφωνο & email (εμφανίζονται αν κάποιος πατήσει το button “Contact”).
  9. Highlights: πρόκειται για stories που αναρτάς μόνιμα στο instagram profile σου, και μάλιστα ανά κατηγορία.

2. Χρήση εικόνων υψηλής ποιότητας

Το Instagram είναι μια οπτική πλατφόρμα. Επομένως, είναι απαραίτητο να δημοσιεύεις εικόνες (ή δημιουργικά) υψηλής ποιότητας, αν θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Ιδανικά, χρησιμοποίησε πρωτότυπες εικόνες και όχι stock images. Θα πρέπει να είναι δημιουργικές και εντυπωσιακές, αναδεικνύοντας σωστά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλεις να προωθήσεις. 

Βεβαιώσου ότι κάθε εικόνα που δημοσιεύεις στο Instagram ταιριάζει με τη συνολική αισθητική του brand σου. Εάν για παράδειγμα το design του website σου είναι κομψό και μινιμαλιστικό, καλό θα είναι να ισχύει το ίδιο και στο instagram profile σου.

Επίλεξε μια συγκεκριμένη αισθητική και διατήρησέ τη. Μην ξεχνάς ότι η πρώτη εμπειρία που μπορεί να έχουν οι εν δυνάμει πελάτες σου με την επιχείρησή σου είναι μέσω Instagram, οπότε καταλαβαίνεις ότι θα πρέπει να είναι εξαιρετική.

3. Επένδυσε στο περιεχόμενο σου

 

  • Σκέψου από πριν τι θα δημοσιεύσεις σε βάθος ενός μήνα.
  • Αφιέρωσε χρόνο για να το δημιουργήσεις (images, design, copywriting).
  • Προγραμμάτισε την αυτόματη δημοσίευση του την κατάλληλη ημέρα και ώρα μέσα από το Meta Business Suite (πρώην Facebook Business Suite).
  • Κάνε like, σχολίασε και αλληλεπίδρασε με posts που κοινοποιούν άτομα που ανήκουν στο κοινό που στοχεύεις.
  • Εκτός από posts που να προωθούν τα προϊόντα/υπηρεσίες σου, δημιούργησε περιεχόμενο που δίνει αξία στους χρήστες.
  • Δημοσίευσε περιεχόμενο σε κάθε μορφή: image, video, story, reels.

4. Αξιοποίησε τα σωστά Hashtags

Για να προσελκύσεις πελάτες και να ενισχύσεις τις πωλήσεις σου ακόμη περισσότερο, αξιοποίησε hashtags σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου.

Όταν χρησιμοποιείς τον σωστό συνδυασμό hashtags, είναι ευκολότερο για τους καταναλωτές-στόχους να σε ανακαλύψουν. Είναι μια φαινομενικά απλή μέθοδος που μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα του brand σου.

Για να βρεις τον σωστό συνδυασμό αποτελεσματικών hashtags, πρέπει να επενδύσεις χρόνο για εκτενή έρευνα. Πειραματίσου με διαφορετικούς συνδυασμούς για να δεις ποιος λειτουργεί καλύτερα για σένα, ορίζοντας έτσι τη hashtag στρατηγική σου.

5. Επένδυσε στη διαφήμιση στο Instagram

Η διαφήμιση στο Instagram μπορεί να σε βοηθήσει να προσεγγίσεις καινούργιο και -προ πάντων- στοχευμένο κοινό, που δύσκολα θα μπορούσες να προσεγγίσεις διαφορετικά. Είναι μια απαραίτητη επένδυση, ειδικά εάν δημιούργησες πρόσφατα το προφίλ σου.

Σχεδίασε τα Instagram ads σου στοχεύοντας σε πελάτες που είναι πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα/υπηρεσίες σου.

6. Παρουσίασε έξυπνα τα προϊόντα σου

Οι εικόνες των προϊόντων σου -που σίγουρα πρέπει να είναι υψηλής ποιότητας- μπορεί να τραβήξουν την προσοχή των χρηστών του Instagram, αλλά ίσως να μην είναι  αρκετές για να αυξήσουν τις πωλήσεις από μόνες τους. Τι εννοούμε;

Για να έχει πραγματικό αντίκτυπο το περιεχόμενό σου στο Instagram, παρουσίασε την εμπειρία που θα έχει κάποιος χρησιμοποιώντας κάποιο από τα προϊόντα σου. Αξιοποίησε δηλαδή φωτογραφίες ή ακόμη καλύτερα videos

Για παράδειγμα, εάν πουλάς ρούχα, μπορείς να δείχνεις τους ανθρώπους που τα φορούν σε διαφορετικά περιβάλλοντα και συνθήκες, με έμφαση την εμπειρία που βιώνουν φορώντας τα.

7. Giveaways & Διαγωνισμοί στο Instagram

Η προσφορά εκπτώσεων ή δώρων είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και αποδοτικούς τρόπους για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου στο Instagram.

Μέσω giveaways και διαγωνισμών -που συνήθως έχουν ως προϋπόθεση κάποιος να κάνει like, να σχολιάσει και να κάνει tag κάποιον φίλο- αυξάνεις παράλληλα την αναγνωρισιμότητα των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου, καθώς οι πελάτες μοιράζονται την προσφορά με τους φίλους τους. Άμεσο επακόλουθο είναι να αυξηθεί και το engagement (αφοσίωση) των followers σου.

Μην ξεχνάς να ανταμείβεις τους πιστούς πελάτες σου! 

 

Το Instagram προβλέπεται να ξεπεράσει τους 1.1 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως μέσα στο 2023. Είναι εξαιρετικό μέσο για να προβάλεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου, αυξάνοντας τις πωλήσεις και την αναγνωρισιμότητα του brand σου.

Μην ξεχνάς ότι το Instagram είναι το μέρος όπου οι άνθρωποι μετατρέπουν το πάθος τους σε αγορές.

 

 

 

Επιστροφή στο ιστολόγιο

Υποβάλετε ένα σχόλιο

Έχετε υπόψη ότι τα σχόλια χρειάζεται να λάβουν έγκριση προτού δημοσιευτούν.