Η στρατηγική του Facebook να κερδίσει τη νέα γενιά

Η στρατηγική του Facebook να κερδίσει τη νέα γενιά

Ο επικεφαλής του Facebook, Tom Alison, μέσω ενός blog post γνωστοποίησε σε όλους ότι τα επόμενα χρόνια η Meta, για να προσελκύσει ξανά περισσότερο κόσμο, εστιάζει στους νέους ενήλικες και σκοπεύει να επεκτείνει τις AI δυνατότητές του.

Αν και μπορεί οποιοσδήποτε να χρησιμοποιήσει το Facebook, το κοινωνικό δίκτυο εργάζεται για να κερδίσει ξανά τις νεότερες γενιές και να βελτιστοποιήσει την πλατφόρμα για τους χρήστες ηλικίας 18 έως 29 ετών. 

Όπως αναφέρει η Meta, στην πρώτη δημοσιοποίηση τέτοιων δημογραφικών πληροφοριών, το Facebook σημείωσε τα υψηλότερα στατιστικά νέων ενηλίκων χρηστών στα τελευταία 3 χρόνια: Περισσότεροι από 40 εκατομμύρια Αμερικανοί και Καναδοί χρησιμοποιούν την πλατφόρμα καθημερινά.

Η ανάπτυξη αυτή αντανακλά τις προσπάθειες της εταιρίας να προσελκύσει και πάλι την γενιά Ζ(γεν. μεταξύ 1997 και 2012) που έχει μεγαλώσει με smartphones και φαίνεται να προτιμά περιεχόμενο μικρότερης διάρκειας, όπως αυτό του TikTok. 

Σε μια εκδήλωση στη Νέα Υόρκη με στόχο την ανάδειξη του τρόπου με τον οποίο οι νέοι χρησιμοποιούν την εφαρμογή, ο Alison, είπε ότι η 20ετής επέτειος ώθησε τα στελέχη να συνειδητοποιήσουν ότι πρέπει η εφαρμογή να εξελιχθεί για να παραμείνει στην επικαιρότητα.

"Οι νέοι βιώνουν μεγάλες μεταβάσεις: πηγαίνουν στο κολέγιο, αναζητούν την πρώτη τους δουλειά ή διαμέρισμα, μετακομίζουν. Το Facebook μπορεί να βοηθήσει σε όλα αυτά, είτε πρόκειται για την εύρεση εξαιρετικών προσφορών σε έπιπλα στο Marketplace, είτε για την εξερεύνηση των ενδιαφέροντών τους μέσω Reels και Groups, είτε για την σύνδεση με τις τοπικές κοινότητες και μικρές επιχειρήσεις, είτε για την εύρεση κάποιου που τους αρέσει μέσω Facebook Dating." αναφέρει η εταιρία. 

Βελτιώσεις σε Video και Reels

Η Meta διευκόλυνε την εξερεύνηση και την σύνδεση με βίντεο που σας ενδιαφέρουν είτε είναι Reel, βίντεο μεγαλύτερης διάρκειας ή ζωντανό περιεχόμενο. Η πλατφόρμα πλέον διαθέτει λειτουργία full-screen για οριζόντια προβολή βίντεο καθώς και slider για μετακίνηση σε μεγαλύτερα βίντεο.

Ευκαιρίες για δημιουργούς

Το Facebook επίσης διευκόλυνε τους χρήστες να γίνουν δημιουργοί και να κερδίσουν χρήματα μέσω της πλατφόρμας. Παρουσίασαν ένα απλοποιημένο προϊόν που ονομάζεται Professional Mode, σχεδιασμένο για άτομα που θέλουν να δημιουργούν περιεχόμενο και να αυξήσουν τους ακολούθους τους, και έχει πάνω από 100 εκατομμύρια καθημερινά ενεργούς χρήστες σε 18 μήνες.

Έχουν επίσης εξελίξει το μοντέλο πληρωμών τους ώστε να πληρώνουν τους δημιουργούς με βάση την απόδοση του περιεχομένου τους στο Facebook, απλοποιώντας τον τρόπο με τον οποίο οι δημιουργοί βγάζουν χρήματα και επεκτείνοντας τις ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων σε όλες τις μορφές – φωτογραφίες, βίντεο και κείμενο.

 

"Χτίζουμε το Facebook για αυτό που θέλουν οι νέοι ενήλικες από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – κοινωνική ανακάλυψη που ανοίγει τον κόσμο σας με μεγάλους και μικρούς τρόπους. Και το κάνουμε αυτό με μια τεράστια κοινότητα ανθρώπων που ασχολούνται με αυτό που σας ενδιαφέρει, μοναδικές δυνατότητες που θα σας βοηθήσουν να αναλάβετε δράση για τα πράγματα που βρίσκετε και μερικές από τις καλύτερες τεχνολογίες AI στον κόσμο."

- Meta 

Επιστροφή στο ιστολόγιο

Υποβάλετε ένα σχόλιο

Έχετε υπόψη ότι τα σχόλια χρειάζεται να λάβουν έγκριση προτού δημοσιευτούν.