Αυτή είναι η πρώτη διαφήμιση που φτιάχτηκε με τεχνητή νοημοσύνη (vid)
Share
Η εταιρεία παιχνιδιών Toys ‘R’ Us δημιούργησε ένα διαφημιστικό σποτ, το οποίο προβλήθηκε στο Cannes Lions Festival 2024 στη Γαλλία την περασμένη εβδομάδα, σχεδόν εξ ολοκλήρου με το νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης της OpenAI, το Sora.
Το σποτδιάρκειας 66 δευτερολέπτωνπαρουσιάζει τον ιδρυτή της Toys “R” Us, Τσαρλς Λάζαρους σε μικρή ηλικία, ο οποίος οραματίζεται να μεταμορφώσει τα καταστήματα παιχνιδιών με τη βοήθεια της μασκότ της εταιρείας Geoffrey the Giraffe.
Το εν λόγω σποτ προκάλεσε ανάμεικτες αντιδράσεις. Πολλοί δημιουργοί που ανησυχούν ότι ητεχνητή νοημοσύνηθα τους αντικαταστήσει, επέκριναν την ανάπτυξη προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης. Εσείς μπορείτε να καταλάβετε τη διαφορά με ένα πραγματικό σποτ;